dat is afhankelijk van het gewicht van het konijn.
mijn dap rekent globaal tussen de 55 en 65 euro.
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo is dat afhankelijk van het gewicht?
Rieneke1
12 jaar geleden
waarschijnlijk omdat er bij een vlaamse reus meer narcosemiddel nodig is dan bij een dwergkonijn.
Rieneke1
12 jaar geleden
oh ja, en pijnstilling wordt ook gegeven, ook daar heb je meer van nodig voor een zwaarder dier.
tussen 70-120 euro voor een voedster
tussen 40-80 euro voor een ram

overigens kunnen konijnen niet zo goed tegen narcose dus zoek een dierenarts die hier ervaring mee heeft.

meer info over leeftijden castratie, verzorging na castratie etc vind je bij de link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mijn konijn kostte het 50 euro. ik heb hem meteen ook een chip laten geven (ze lopen vaak los in onze (afgesloten) tuin) en kwam op 65 euro

in Rotterdam zit een dierenarts voor bijstandsmensen. die geven korting als je een bewijsje van de sociale dienst meeneemt

en inderdaad opletten met de narcose. ene konijn mag nooit nuchter zijn. als zijn maag niks te doen heeft wordt ie erg ziek