Wat kan ik vragen voor het uitlaten van een hond?

Ik moet een half uur reizen voor ik er ben en dan nog een half uur terug. Kan ik bv de kosten van het openbaar vervoer erbij rekenen?

Toegevoegd na 22 uur:
Ik ken de eigenares niet persoonlijk. Ik doe het dus niet uit liefdadigheid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/vragen-uitlaten-hond-maanden-15.170115

Antwoorden (2)

Dat is puur in overleg met de eigenaren van de hond.
Wat die er voor over hebben.

Als zij jou de reiskosten vergoeden dan is dat fijn en dan doen ze dat om jou te helpen.
ALs je de reiskosten niet vergoed krijgt, zul je er weinig of niets aan verdienen en doe je het om hen te helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap die minnen niet. Lijkt me een prima antwoord. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik heb de laatste tijd een heel actieve minnaar.
Ivana
12 jaar geleden
Goed zo, van mij ook een plus.
Ik vind het wel zo logisch dat ze jouw reiskosten vergoeden, maar wat je voor het uitlaten zelf vraagt hangt af van de relatie die je met de eigenaar hebt en waarom je het doet.