Welke rassen zijn mijn katten?

Ik heb mijn katten nu al een paar jaar.
Ze zijn gevonden op straat ongeveer zo een 4 jaar geleden. Nu begin ik mij toch af te vragen welke rassen het zijn.
Kan iemand mij helpen A.U.B. ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

het zijn rasloze katten, oftewel huis- tuin- en keukenkatten.
het bovenste katje is wel fijn gebouwd, die zou ergens iets oosters in de familie kunnen hebben.

rasloze katten worden algemeen europese korthaten genoemd, maar dat is niet correct.
europese korthaar is een ras, hier niet bekend, maar in scandinavie populair.

Toegevoegd na 6 minuten:
kortharen dus, geen korthaten :s
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nice! +1
Ivana
12 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!
Nu weet ik eindelijk wat meer.

Andere antwoorden (1)

zo te zien europees kortkaar