heeft iemand ideeen over hond uitlaten s'middags?

ik wil mn ouders graag overtuigen om een hond te nemen, maar hun grootste breekpunt is het uitlaten.
s'morgens voor ik naar school ga kan ik m wel uitlaten en s'avonds zouden mn ouders dan zelf even snel een rondje moeten lopen.
maar hoe doe ik het dan s'middags? ik ben vaak pas half 3 uit. en maandag, dinsdag , en vrijdag is er s 'middags sowieso bijna nooit iemand thuis.
heeft iemand ideeën???????

Toegevoegd na 15 uur:
een kat kan niet omdat mn vader er allergisch voor is...
en er zijn maar 3 dagen dat er een probleem is. hoelang kan een hond zonder uitlaten?

Toegevoegd na 2 dagen:
dit is de 2e keer dat ik toevoeg aan mijn vraag, omdat ik vind dat mensen antwoord geven alsof ze me al jaren kennen.
het is zo dat ik niet vind dat het 'maar'3 dagen zijn . ook denken mensen gelijk dat ik alleen een kort rondje zou dat wat niet waar is ik woon tegenover een grasveldje!!!
een uitlaatservice is een goed idee zeker weten. ook willen mn zusje en ik geen puppie maar willen en wat ouder hondje nemen uit het asiel. dan geef je ze nog een beter leven ook!
ik heb gewoon in mn hele leven nogal wat meegemaakt en ik kan er niet met mensen over praten een hond zou dan troost en geluk geven...
een goudvis gaat dan niet werken en ik heb slechte ervaringen met knaagdieren

Weet jij het antwoord?

/2500

Een hond alleen thuis, dag in dag uit. Welke hond zou graag bij jou thuis willen wonen? Een hond laat je niet even snel uit. Hij moet kunnen rennen en spelen. Minimaal 3x per dag moet hij uitgelaten worden, maar een beetje hondenliefhebber dat het vaker. Zie jij dit al gebeuren? Neem maar een kat of een vis.

zo klein hondje heb veel aandacht nodig voor al als ze ze jong zijn dus neem ouderen hond die wel alleen kan zijn geen jong hondje dat moet je niet doen

misschien kan iemand die je goed kent en die de sleutel van je huis heeft de hond wel uitlaten als hij/zij het zelf wil dan anders had ik had ik geen hond genomen, een kat zou wel kunnen, die kun je naar buiten laten of gewoon binnen houden, anders zou ik het ook niet weten Toegevoegd na 36 minuten: een hond kan wel 4-5 uur zonder uitlaten maar dat is het maximale, als je een achtertuin hebt kun je hem daar wel laten met de deur open, moet je wel een schutting hebben die goed afgesloten is hebben, maar ik weet niet als je een achtertuin met schutting hebt?? het ligt trouwens ook aan wat voor soort het hond het is.

Als je 3-4x een grote wandeling doet met de hond dan kan ik me er nog in vinden. Als je hem dan af en toe nog eens een plasje laat maken en je er nog een avond mee speelt zie ik er geen kwaad in. Me dunkt is een hond nog steeds beter af bij iemand die er elke dag deftige wandelingen mee maakt en thuis mee speelt dan in een asiel. Er zijn enorm veel honden die hulp nodig hebben en die het nu veel slechter hebben. Als ze een hond (bv. uit spanje waar ze hoogstwaarschijnlijk zullen sterven) redden denk ik dat ze er goed aan doet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100