Voor hoe lang broeden Brahma's?

Onze kip is al een tijd aan het broeden en we wilden weten of het nodig was om de eieren weg te halen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Als je er geen haan bij hebt broed de kip zich helemaal !!!.Als je kuiken wil een haan erbij anders de eieren weg halen.Word niets en de kip blijft zitten tot zij een ons weegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit een haan bij, maar de vraag is hoe lang het duurt tot de eieren uitkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal 21 dagen ,kan iets langer zijn maar als er niets gebeurt binnen die tijd eieren weghalen.