Leuke natuurplas waar honden worden toegelaten, in Midden Limburg

Onze labrador is een waterrat, helaas kan hij met warm weer bijna nergens meer zwemmen. Honden verboden staat overal. De Maas is te vies. Wie weet een leuke natuurplas waar honden nog welkom zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vertel even waar je woont , dan heb ik misschien 'n goeie tip
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon in Echt dat is in Midden Limburg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het haeseler bos 'n idee ,of is het daar verboden?Ik woon in Sweikhuizen bij Geleen.Hier zwemmen heel veel honden.Bij Ohé en Aldeneik is ook veel water .

Het beste antwoord

Ik heb mijn hond altijd gewoon in de Geul laten zwemmen. Verbodsborden af en toe niet zien is héél gezond. In Limburg zijn toch genoeg stroompjes en beekjes?
Ivana
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gravenbol, Rijndijk
is gelegen in de uiterwaarden van een dode arm van de Rijn in
Amerongen / Wijk bij Duurstede, nabij de stuw.

Op het eerste gedeelte van Gravenbol is een hondenzwemplaats aanwezig. Hier mogen honden zwemmen en loslopen.

Op de rest van het terrein zijn honden verboden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de afstand niet te groot is: het strand van Zeewolde (FL)
er is zelf een apart gedeelte voor honden.