Hoeveel kleuren labrador zijn er?

En dan bedoel ik niet de drie standaardkleuren maar er is er nog één....

Toegevoegd na 22 uur:
Ik sluit mijn vraag zonder beste antwoord omdat ik bedoelde; geel (blond), bruin, zwart en de nieuwe kleur: silvergrey/zilvergrijs. Deze kleur is nog niet zo lang in Nederland te zien maar kwam ik tegen op Hyves... Zo apart! (Zie foto)
En de volgende link: http://silverlabs.hyves.nl/

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

er zijn er 4: wit, zwart, bruin (chocolade) en rood (fox)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn inderdaad 3 standaarkleuren: zwart, blond, bruin, en binnen deze 3 kleuren zijn allerlei variaties mogelijk.
Bijv. blond ('geel'), kan variëren van helblond (bijna wit, oftewel roomwit), tot rossig. Dan beginnen de bruin varianten: rossig tot chocoladebruin. Hieronder vallen ook vossenrood ('fox') en leverkleurig. En tot slot begint de zwarte variant: donkerbruin tot pikzwart.

Dus, op je vingers kun je de kleurmogelijkheden niet tellen, het zijn er heel veel! Wat je zou kunnen doen, is de meest uitgebreide informatie over kleuren opzoeken (bijv. voor kunstenaars), en dan alle kleuren die tussen roomwit - rossig, rossig-chocoladebruin en chocoladebruin-pikzwart zitten optellen. Dan heb je pas het antwoord op je vraag.