Wat kan je vragen voor het uitlaten van een hond? (ik wordt over 2 maanden 15)

Ik zou graag een zakcentje bijverdienen. Ik ben een echt dieren mens. Heb zelf geen hond, omdat mijn vader er een slechte ervaring mee heeft. Ik wordt over 2 maanden 15. En zou graag een hond uitlaten. Maar wat kan je er voor vragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk ook even aan de verzekering! Hoe gaat het als de hond wordt aangereden terwijl jij ervoor moest zorgen? Of als de hond met z'n vieze poten tegen iemands mooie jas opspringt? Even aan denken voorkomt later problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Idd ast. Een dierenmens zijn alleen is niet voldoende. Je moet de leider zijn over de hond, stel hij bijt een andere hond of een andere hond bijt die hond, je hebt totaal geen benul van de gevaren hiervan. Er zijn speciale opleidingen voor hondenuitlaat service dat is niet voor niets. Ik zou mijn hond niet zomaar mee geven aan een 15jarige zonder enkele ervaring en zonder een idee vam wat het inhoud, laat staan je ervoor betalen.

Het beste antwoord

Onder echt uitlaten versta ik: de gelegenheid geven op de daarvoor bestemde plaatsen te poepen en te plassen. Als nodig moet je ook de uitwerpselen willen opruimen.
Dan moet de hond ook nog vrij kunnen lopen en spelen.

Alleen een wandeling van een uur aan de lijn is niet voor alle honden genoeg. Zoek daarom honden die niet te groot zijn en geen tomeloze energie hebben. Die hebben genoeg aan een aangelijnde wandeling van een uur.

Voor deze manier van uitlaten zou ik je 4-5 euro geven. Dat is redelijk betaald. Voor veel mensen zou zo'n adresje een uitkomst bieden bij ziekte of als ze het zelf even niet kunnen.

Zet een kleine advertentie in het plaatselijke krantje of onder de kop "dieren" bij Marktplaats onder vermelding van de wijk waarbinnen je wilt lopen. Ga eerst kennismaken, zodat je weet waar je mee te maken krijgt.
Je kan ook foldertjes in de bus stoppen waar je weet dat er honden wonen.
Ivana
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Uitlaatservice rekent zo rond de 10 euro per keer hier (hilversum), dus 5 a 6 euro per keer denk ik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst moet je het vertrouwen winnen bij de mensen dat je de hond goed kan begeleiden. Zonder hond ervaring gaat dat moeilijk. Als je langs de deuren gaat moet je tussen de 0,50-1 euro denken.

Als je een eigen onderneming begint hebben mensen behoeften aan je service. Dan kan je de prijs zelf bepalen (2-3 euro)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 keer een uur uitlaten: 9,50 € is de prijs die gehanteerd worden in onderstaande uitlaatservice voor honden.
Maar zij gaan er wel een uur mee naar een bos met een speciaal busje.
Dus met gewoon uitlaten kan je niet zoveel verdienen, misschien 5 € per uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duur grapje, zo'n hondenuitlaatservice!
licht er aan, als het gewoon in de straat is kan je beter rond de 3, 4 euro gaan zoeken of zo. maar dan heb je de kans dat de mensen zelf gaan lopen voor die prijs. omdat de mensen nogal op geld leven en zo... maar misschien kan je in de zomer wel die dingen als borstelen en wassen en zo er bij doen. dan kan je zeggen dat lopen 2.50 is en als je borstelt 3 euro en als je een goede fles shampoo en een tuinslang hebt 6 euro of zo dat is wel een beetje normaal.
ik heb ook een hond en doe dit ook allemaal;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik doe doordeweeks voor 2.50 en in het weekend 5 euro(ben 15)