Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn poesje gaat de hele dag overal liggen, waarom doet ze dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K
Kimath
13 jaar geleden
wat een lieverd :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O my godddd!!!! Wattt en sgatje !!! <3

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als ze altijd al zo doet: omdat ze niet op jacht hoeft, van lekker dutten houdt, met de zon meeverhuist.
katten kunnen uitstekend luieren, en weten feilloos de beste plekjes te vinden.

als ze normaal actief is, en nu steeds maar ligt, zou ik haat even goed in de gaten houden.
mogelijk is ze ziek.
neem in dat geval haar temperatuur op, en neem zo nodig contact op met de dierenarts.

je vraag is te summier om goed te beantwoorden.
(Lees meer...)
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!

Andere antwoorden (3)

Als de geplaatste foto recent is, dan is je poesje nog erg klein. Ze is dus nog een baby en heeft daarom veel slaap nodig. Kittens kunnen op de gekste plaatsen in slaap sukkelen.
Echter een gezonde kitten zal afwisselend tussen de tukjes door ZEER actief. Dus sjeest ze het ene moment door het huis en ligt ze het andere moment ergens te tukken, niks aan de hand.
Zoals Rieneke al zegt, is ze altijd sloom/moe, speelt ze weinig, dan is ze wellicht ziek. Kittens zijn erg kwetsbaar, dus ga dan even naar de dierenarts.
Let goed op dat ze blijft eten en drinken, dat ze normaal plast en poept. Dat ze alert kijkt en speels is. Dan zijn die slaapjes gewoon babyslaapjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huiskatten die dus niet hun voedsel hoeven te zoeken of te vangen slapen bijna de hele dag. En dan altijd op de warmste plekjes . Als je thuis of op vakantie bent , en je kan je poes niet vinden ,moet je je afvragen waar het warmste plekje is . En daar is hij 1oo% zeker . Het is 'n schatje om te zien .

Toegevoegd na 1 minuut:
kijk maar 'ns op de foto .Als ze maar lekker warm kunnen liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over het algemeen slapen katten ongeveer 16 uur per dag. De ene kat is overdag meer actief dan de andere. Maar vooral op jonge leeftijd slapen ze veel. Ik weet niet of jou kat(ten) ook buiten komen. Maar die van mij liggen met lekkerweer ook de hele dag te slapen buiten in de zon of binnen voor het raam. Dat is het lekker van een kattenleven je hoeft niks en kan gaan slapen wanneer je wilt. Heerlijk toch...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding