Klopt het dat mijn konijn om de vijf minuten zo gaat liggen? >>''foto'' mischien is het wel dat hij gewoon lekker rustig ligt

nou kijk mijn konijn ligt de hele tijd helemaal op zijn zij maar ik weet niet of dit normaal is hij doet het nu al een maand..

Toegevoegd na 4 minuten:
hij huppelt daarvoor gewoon wel en eet ook goed

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als hij verder normaal reageert, geen andere "vreemde" dingen doet, goed eet en zijn vacht er goed uitziet, dan heeft hij een maand geleden een lekkere andere manier van liggen ontdekt ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok

Andere antwoorden (2)

ja is hartstikke normaal, mijn konijn lag ook altijd zo :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had ook een konijn die hete belle die deed dat ook altijd en die is heel oud geworden dan liggen ze meestal gewoon lekker in de zon