De visjes van mijn vriend doen vreemd.... Wat doen ze ??? xD

Ze zwemmen opeens met hun achterkant steeds tegen elkaar, ziet er heeel raar uit... Wat doen ze ??:p

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze zijn aan het paren lijkt wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik vermoed dat hier een bevruchting plaatsvind :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet niet welke soort je hebt maar meestal worden de eitjes die ze leggen opgegeten door de andere vissen en zelfs pa/ma.Leuk is het maar denk niet dat er jonkies van komen.Dus vissen paren en dat betekent dat je bak ok is.Veel kijk plezier kan wel een paar dagen duren maar hangt van de soort af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze doen dargene, wat des vis is. Ze pogen de soort in stand te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had ook een vis en een anderen en toen ben ik naar de dierewinkel gegaan en hij zij ze zijn aan het paren en toen een maand had ik er een paarhonderd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fish-bumping...
Ze hebben het toppie naar hun zin!