Kan een hymalaya liksteen voor paarden ook aan honden gegeven worden?

Mijn honden vinden ze super lekker :$ is het slecht, goed of kan het geen kwaad??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.1K

Het beste antwoord

Ja dat kan.

Dieren voelen instinctief heel goed aan wanneer ze extra zout/mineralen nodig hebben, en likken dan graag aan zo`n liksteen. Conclusie kan zijn dat er onvoldoende volwaardige zouten, vitamines en mineralen in hun voeding zitten.

Mensen hebben ook nog iets van dat instinct maar grijpen om 16:00 naar de zoute cup a soup...
(en krijgen daarmee helaas niet binnen waar het lichaam op dat moment om vraagt, maar slechts geraffineerde zouten...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt:)

Andere antwoorden (1)

het zijn zoutstenen.
katten zou ik het zeker niet geven, maar honden drinken veel meer.
als je het al geeft, zou ik het toch met mate doen.
Rieneke1