Hoe haal ik mijn ouders over voor een LEUK, NORMAAL huisdier?

hoi
ik ben 14 jaar oud en m'n zusje en ik willen graag een normaal, knuffelbaar huisdier. we dachten aan een hond of een kat.
een kat kan niet daar is m'n vader allergisch voor.
een hond wil m'n moeder niet omdat ze een kattenmens is en ze een slechte ervaring heeft met honden in huis door op de hond van m'n buren te passen.

heeft iemand een idee voor een normaal knuffelbaar huisdier, of hulp om m'n moeder enigsinds over te halen???

please let me know!!!
iedereen om me heeft namelijk leuke dieren en ik heb alleen een half dode goudvis( van m'n zusje(IK geef hem eten, ik ben dus al verantwoordelijk;)))

Weet jij het antwoord?

/2500

ik zou een klein huisdier nemen in een kooi wat dacht je van een parkietje is klein en kan praten als hij wil,een hammie is ook een ideeals hij tam is is hij leuk. of neem een levende goudvis,als je echt wil kun je je moeder proberen haar echt te overtuigen. doe met een knuffeltje alsof het je hond is, laat hem ook uit XD.. koop ook een stel boeken over honden teken honden en verzamel posters,je moeder zal denken dat je echt een pup wil. als je dan echt geen raad weet met een pup kun je op internet kijken voor een speciale puppyparty. dat is een avond voor het hele gezin waar iedereen info krijgt over pups veel succes!!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100