Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hond jankt met speeltje

Hoe komt het dat als mijn puppy als ik hem s'morgens uit de bench haal jankt en altijd met z'n speeltje de bench uit komt. En dat speeltje dan overal mee naar toe neemt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Het zou onzekerheid kunnen zijn.
Zonder zijn speeltje is hij voor zijn idee "alleen".
Wat ik begrijp uit je tekst is, dat hij zijn bench niet uit wil zonder zijn speeltje, wat doet-ie / hoe reageert-ie overdag als je het speeltje van hem afneemt?
Ik denk, dat het belangrijk is, dat je daarmee gaat oefenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee. Wat is dan je punt?
Doet 1 van onze honden ook. Hij is erg blij en heeft iets nodig om zich in te verbijten en dat is dat speeltje. Je zult zien dat hij hem weer loslaat zodra hij weer rustiger is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een hond heeft een bijt reflex ,de een sterker dan de ander ,ze hebben graag iets in de bek ,ook goed Vd ontwikkeling vh gebit ,ook als ze blij zijn pakken ze graag iets ,een slof enz ook bij verla angst gaan ze los op iets wat je niet wil ,zorg dat ze iets hebben waar ze graag (veilig)in kunnen bijten ,ps baby's hebben soms ook behoefte aan bijten ,de bijt ring enz maar ook de speen wordt er voor misbruikt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is blijdschap,hij ziet je en hij pakt het uit een soort van vreugde.Het kan een combinatie zijn met angst als hij wel eens "gestraft"is met het s morgens begroeten...Maar het kan geen kwaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding