Waarom kan ik met iedere hond omgaan.?

Was vandaag ook weer bij iemand,,,en die had een duitse herder en die liep los.
Binnen de kortste keren de beste vrienden.
Terwijl hij volgens zijn baas de mensen uitkiest.
En bijna niemand mag.

Laatst ook in Apeldoorn geweest.
Deze mensen hadden een beagle,die bijna nooit naar een vreemde toeging.
Hij kwam gelijk bij mij,,,was nog nooit gebeurt.
De mevrouw zei U bent een goed mens.

Maar dat is maar een voorbeeld,er zijn meerdere gevallen.
Voelen die honden dat,,?of hoe zit dat.?

.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Honden voelen mensen heel goed aan en zij voelen zich het prettigst bij 'evenwichtige' mensen. Bijna ieder mens heeft wel een soort van voorzichtigheid of 'angst' voor vreemde honden. Zeker als het ook nog eens een groot ras is. Honden voelen dit aan en en plaatsen dit onmiddellijk in een soort rangorde, waarin die persoon dus na de hond komt. Wat jij hebt, hebben mijn man en ik ook. Wij kunnen op iedere hond afstappen en met ze spelen. Alleen is het wel belangrijk dat je de lichaamstaal van honden snapt, want een rustig ogende hond kan ineens toehappen van schrik.

Honden komen af op je uitstaling. Stel jij denkt vrolijk en rusig als een baas, dan zal de hond jou zo zien.

zeker voelen honden aan met wie ze te maken hebben Eef. het is een oer-vertrouwen, daar zijn zeker honden gevoelig voor. mooi! dat jij dat uitstraalt en honden dat oppikken.

Je bent een natuurlijke roedel leider. Cesar Milan zou trots op je zijn. Jou wacht een mooie carriere als hondenfluisteraar.

Iedereen zit er zo'n beetje naast. De reden dat juist alle honden naar ú toe komen,is specifiek uw lichaamsgeur. In tegenstelling tot de gemiddelde persoon bevat uw lichaamsgeur méér zouten die afgescheiden worden door de poriën. Honden associëren zoutgeuren met voedsel,en komen dus uw richting uit,hopende dat ze te eten krijgen. Het reukorgaan van de hond is vele malen sterker ontwikkeld dan die van de mens.

Een duidelijk teken,dat instinct vaak beter werkt, dan verstand. Een dier en dan speciaal een hond,heeft daar een fijne neus voor!

je aard zegt niets over je benadering naar honden en hetgeen je uitstraalt. als je een hond niet te direct of te dominant benaderd (niet strak aankijken, niet voor hem gaan staan, niet gelijk contact zoeken of aanhalen) zal een hond neutraal naar je zijn. mensen nemen graag het initiatief, roepen een hond, praten ertegen, aaien hem (liefst ook nog bovenop de kop!) en letten verder niet op de houding van het dier. als jij rustig bent zal een hond ook rustig zijn, en een hond die niet zo snel iemand benaderd verkiest altijd een rustig en stabiel persoon boven een druk en onzeker iemand. dit geeft de hond zelf ook rust. je straalt rust uit voor een hond en hij zal je dan eerder benaderen dan een ander persoon. honden voelen dat idd feilloos aan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100