Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

De eiwitverhouding in honden- en kattenvoer is totaal verschillend. Als ze dus altijd alleen elkaars voer zouden moeten eten, krijgt de een te veel en de ander te weinig eiwitten.
Zomaar een keer tussendoor het verkeerde voer kan absoluut geen kwaad.
(Lees meer...)
Ivana
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
precies, +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (11)

Nee ik denk van niet, onze hond at vroeger ook geregeld kattenvoer. Nooit wat gebeurd, maar als je je zorgen maakt kun je de dierenartspraktijk even bellen.
En gewoon even in de gaten houden maar ik denk niet dat het kwaad kan hoor ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij niet, hoor. Net zo goed, als een hond enthousiast op kattenbrood afduikt...

Een dieet van hondenvoer zal misschien niet echt een goed idee zijn, maar eens een paar hapjes zullen geen schade aanrichten, hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor geen probleem er zijn zoveel honden en katten die met regelmaat elkaars voer eten, dat overleven ze zonder probleem.
Mijn dochter heeft 2 honden en katten en ze probeert het te voorkomen maar af en toe vreten ze elkaars bakken leeg en ze merkt daar bij de dieren niets van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn allebei carnivoren, dus het zou geen probleem moeten vormen. Vlees is vlees.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is opzich niet zo erg.
Het is voor een hond erger als die kattenvoer eet dan voor een kat als die hondenvoer eet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waarom dan wel?
Lijkt me niks mis mee, voedsel is voedsel. Maar als je kat gaat blaffen, dan zou ik er mee naar de dierenarts gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, is geen ramp. Andersom is slechter. Kattenvoer is een stuk zouter dat hondenvoer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Nee , totaal niet , omdat het beide carnivoren zijn . Het enige probleem zou kunnen zijn dat de brokjes te groot waren . Als je bij de ingredienten kijkt op de verpakking zie je dat het niets uitmaakt .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een keer is het niet zo erg, op regelmatige basis kan het niet aangezien er in hondenvoer niet voldoende taurine zit. Iets waar een kat niet zonder kan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
neen kan geen kwaad onze doen dat ook :p en andersom ook hihi ,het vult gewoon wat meer,groetjes ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor geen probleem! De hond van onze kennis wil juist geen hondevoer maar kattenvoer. En de kat wil juist het hondenvoer. En ze allebei nog steeds. Na al die jaren al dus, het maakt helemaal niks uit. In principe zit er allemaal hetzelfde in het voer. Bij kattenvoer zetten ze er zoals verwacht, kattenvoer op en bij honden ook. En er zit ongeveer allebei hetzelfde, fabrieks, chemische troep in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding