Hoe heet het ras van deze (heel lelijke) hond?

Vond m op internet toen ik wilde zoeken naar lelijke vips.. vroeg mij af hoe het ras heet van deze hond?

Toegevoegd na 10 minuten:
ik moet er wel bijzeggen dat ik het ooit had gevonden op internet. Ik dacht dat het een mexicaanse duivelshond was ofzoiets.. maar dat weet ik niet meer zeker, vandaar ook mijn vraag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trouwens wel een mooie huis met bomen op de achtergrond :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uh...HOND?????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoezo lelijk???? vind je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooooooow Euc...er kriebelt een antwoord....maar...NEEEEE!!! Ik ben STERK!!! ;-)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is deze niet uit de een of andere horrorfilm?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is sam !!!! De lelijkste hond terwereld en inmiddels overleden !!! Toegevoegd na 2 minuten:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/188787/1/1/50/winnaar-lelijkste-hond-ter-wereld.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@chelsea, je hoeft niet zo te schreeuwen hoor :OP erg jammer dat ie er niet meer is....
ik denk namelijk dat Sam prima geschikt is om langs scholen en ziekenhuizen te gaan of wat oude bejaarden op te zoeken en lekker met ze te knuffelen.

Het beste antwoord

Het ras is "Chinese gekuifde naakthond".

Toegevoegd na 36 seconden:
En is inmiddels overleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nog een plusje erbij :) chinese, gekuifde, blinde, langnagelige, rimpelige, deels tandloze, met plukjes aan de horen naakthond?

Andere antwoorden (3)

Dit is geen ras maar de lelijkste hond ter wereld. Is inmiddels wel overleden naar ik meen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien een japanse naakthond ? of een naaktpoedel ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chinese naakthond?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jááááááááh!!!!helemaal goed!! je gaat door naar de volgende ronde!!!
:) +1