mijn katje is 3 maand en het wil niet meer eten , maar drinken doet ze wel erg veel . moet ik met haar naar de dierenarts of niet ?

mijn katje Missy, wilt niet meer eten . maar drinken doet ze heel veel . ze is 3 maand en ik geef haar brokjes voor junior gemengt met blikvoer van spinner.
ze heeft diaree en geeft vaak over .
moet ik met haar naar de dierenarts ?
is het erg ?
is het misschien de kattenziekte ?
heeft iemand dit ook al meegemaakt ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

niet eten, diarree, overgeven.... voor een zo jong diertje vind ik dat behoorlijk alarmerend. zo snel mogelijk naar de dierenarts met haar! je wil weten wat hieraan ten gondslag ligt, zodat ze behandeld kan worden. bovendien loopt ze gevaar op uitdroging, ondanks het vele drinken. gauw gaan dus!

Meteen naar de dierenarts gaan!!

Liever 1 keer voor niks naar de dierenarts dan 1 keer te laat! Dat is mijn motto althans.. Braken, diarree en niet eten is niet goed. Je kan eventueel eerst de dierenarts bellen voor advies

GELIJK NAAR DE DIERENARTS als ik het zo lees lijkt het erop dat ze misschien suikerziekte heeft (veel drinken, diaree, veel plassen) dat had de kat van een vriendin. het kan het ook niet zijn maar zeker even langs de dierenarts en het liefst zo snel mogelijk

Lijkt me wel zo logisch om naar de dierenarts te gaan is ook wel beter voor de kat

Ga als de sodemieter naar de dierenarts! kittens zijn nog baby's en heel kwetsbaar. 1 dag niet eten is al heel schadelijk voor een kat, laat staan bij kittens. Je vraagt of het kattenziekte is, dit komt echter niet zoveel meer voor, wegens ons vaccinatiebeleid, maar is je kitten nog niet gevaccineerd dan? Als je vandaag nog niet geweest bent, dan de spoedienst bellen. Echt niet langer wachten!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100