Wat Ofzoo's eten weet ik niet, maar Kaketoes eten veel zaden en vers fruit....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Papegaaien voor bestaande uit zaden, pelletvoer, vers fruit maar ze kunnen ook gewoon met de pot mee eten... macaroni vinden ze ook hartstikke lekker. chocolade en avocado mogen ze niet hebben
Een kaketoe is gewoon een papegaaien ras en eet dus in principe hetzelfde. Vlier zijn ze ook gek op. Een verse tak daarvan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is zo ongelooflijk veel over te vinden op internet.
Mocht je overgaan tot de aanschaf van een kaketoe ofzo ! stel ik voor dat je je heel goed gaat inlezen.
Bezint eer gij begint.