Waarom `moedert`mijn kat

Mijn poes is nog geen jaar oud. Toch volgt ze al vanaf het begin dat ze hier woont de kinderen...als ze naar hun kamer gaan om te spelen, als ze naar het toilet gaan, zelfs als ik ze douche wil zij in de badkamer erbij zitten om af te wachten.
Waarom doet ze dit...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ene kat moet en zal mee naar de badkamer, als ik op de plee zit begint ze druk te kletsen. Maar ze wil niet weg als ik zeg: "Ik ga DOUCHEN!" - zodra ik de deur dichtdoe (tegen de tocht) wordt ze nijdig.
Als de douche dan aangaat, zit hoog, droog, en pislink op de wasmachine met d'r kont naar me toe te boossnuiven (van die heel nadrukkelijke zuchtjes).
En toch weigert ze weg te gaan uit de badkamer als ik het aankondig, na 7 jaar zou ze het toch moeten weten ;p

Het beste antwoord

Ik denk niet, dat je kat "moedert", maar dat ze het gewoon fijn vindt om bij je kids te zijn. Ze zijn jong en speels, en je kat is dat ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
dat denk ik ook, +

Andere antwoorden (1)

als jij niet met haar speelt zal ze iemand anders zoeken om mee te spelen .
ik heb thuis 4 poesjes van ongeveer 4 maand oud , en ze volgen me ook overal . een kat is een sociaal dier en ze vinden het fijn om gezelschap te hebben .
of misschien vinden ze je kinderen lief ;