unrine geur verwijderen

ik heb een terras , waar dus nepgras ligt zo van dat plastic, wij hebben nu wel 2 honden die regelmatig er op durven plassen, maar nu het warmer wordt, begint het enorm te stinken.
Weet iemand wat voor een product ik daar op kan doen zodat deze weggaat? ik heb dettol al geprobeerd en afwasmiddel, maar deze helpen niet. Liefst niks te duur.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uh.... wat heeft dat met de vraag te maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Whaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha, daar zit heel (urine) veel in!!

Antwoorden (7)

Heb je weleens urineoff gebruikt, werkt perfect en snel, haalt alles weg, hond weet daarna niet meer waar hij geplast heeft. Kijk bijv. www.urineoff.eu
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak een sopje van biotex groen en laat dit een poosje inwerken. Daarna goed spoelen en eventueel nog een keer doen met azijn. Er zijn ook middelen in de handel zoals Ecodor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Urinegeur verwijdert u het best met een enzymhoudend materiaal, zoals met een sopje van biotex of groene zeep. Eerst voorboenen met een sodasopje.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het met schoonmaakazijn proberen, azijn neutraliseert geurtjes, en, niet onbelangrijk, het is goedkoop!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
emmer water met chloor onder de mat tapijt laten lopen en een tijdje laten staan. daarna wegspoelen met schoon water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Water met 10 % appelazijn erop spuiten. De azijn lucht verdwijnt en de urinelucht ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste oplossing zou kunnen zijn,het nepgras verwijderen, nieuw aanschaffen en tevens 2 nephonden en je eigen (echte) honden gewoon buiten uitlaten, uiteraard met schep en zakje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MK , graag 'n eerlijk antwoord ! was jouw moeder blij dat je het huis uitging ? Mijn moeder wel ! Het is 'n heel lief en goed antwoord . Hoewel ik m'n duim nog nodig heb met liften ,krijg jij hem toch . MAAR ... als je nou heel vroeg de deur uitgaat , wijd weg werkt (alliteratie) , dan kan ik me voorstellen dat je het zo oplost zoals de vraagsteller het omschrijft. Ik heb met m'n honden afgesproken , dat er na 23.00 h niet meer geplast wordt , en na 01.00 h geen winden meer gelaten worden . Maar niet elke hond is gevoelig voor mijn argumenten .