Ja hoor,uit eigen ondervinding!

Ik heb zes katten en een hond (o ja en nog twee hangbuikzwijnen,geiten,ganzen,kippen,eenden en duiven)en ze zijn me allemaal even dierbaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ja dat kan. Ik ken vele mensen die katten en honden samen hebben, dus ja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij ben je dan gewoon een dierenvriend...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor dat kan, zie 'euca' hier :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ooit gehoord van een dierenvriend?:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan zelfs nog vogels, en ratten of konijnen erbij nemen. Het moet wel samen passen in het huishouden, maar het is inderdaad mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, waarom niet. Ons huishouden bestaat uit 1 hond een berner sennenhond en 4 katten. en dit gaat gewoon perfect met elkaar. niet elke kat vind de hond even lief, maar ze hebben wel allemaal respect voor elkaar. En zelfs de 2 konijnen (franse hangoren) worden normaal behandeld door iedereen. De hond knabbelt graag aan hun oren en de katten liggen graag bij hun in het hok. Dus in principe zijn wij een beetje honden, katten en konijnenmensen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk..je kunt dol zijn op heel veel dieren...ieder met hun eigen aard en karakter....ik hou ook van beide en ik vind de verschillen juist zo leuk...en hoe ze elkaar toch begrijpen, en met elkaar communiceren...

Dat zou je niet zien met alleen honden of katten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zeker, ik zelf ben er een van.
Katten zijn meer dieren die rust en affectie willen, honden willen belevenis en affectie.
Als je dus een speels mens bent die af en toe ook van rust kan genieten, kun je katten en honden waarderen.
Nu houd ik erg van laserspelletjes.
Zowel de katten als de honden ook.
Echter gaan de honden pas alert worden als ik de laserpen gepakt heb, richt en dan pas gaan ze de lichtpunt zoeken.
de kan ziet dat verband niet en als ik schuin achter hen de punt laat verdwijnen gaan ze op zoek.
Honden beseffen dus blijkbaar dat het een spelletje van de baas is terwijl katten het als een lichtgevend insect zouden kunnen zien die zeer snel kan bewegen.
Als de kat er met de poot op slaat doe ik de laser uit.
Poes kijkt dan verbaasd onder haar pootje.
Dit is natuurlijk maar een voorbeeld.
Katten en honden zijn totaal verschillende dieren.
Ze liggen echter wel vredig in een mandje te slapen, tegen elkaar aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik ben mijn hele leven al dol op zowel honden als katten. Als ik het praktisch zou kunnen regelen zou ik het liefst twee honden en drie katten willen hebben!