mogen buiten konijnen ook binnen in een hok

konijnen die buiten in een hok wonen , mag je die ook binnen in een hok houden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (4)

Ja hoor, kan prima.

Binnenkonijnen kunnen ook goed buiten, maar dan moet je ze uiteraard niet midden in de winter verplaatsen, dan redden ze het met hun dunne vachtje niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat mag, alleen het contrast van warm koud mag niet te groot zijn, laat ze eerst een week bv in de schuur opwarmen voor ze meteen in een warm huis te zetten. Binnenkonijnen naar buiten is veel moeilijker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad niet goed om een konijn van buiten naar binnen naar buiten etc te halen. Konijnen maken in de winter een wintervacht aan, en als je ze dan naar binnen haalt verliezen ze die weer. als je ze dan weer naar buiten zet vatten ze kou en krijgen ze ontstekingen aan de luchtwegen en dergelijke. Dus of je konijn buiten houden, of binnen houden. Alleen een binnenkonijn naar buiten doen als het mooi, warm weer is, in het voorjaar of de zomer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat mag je doen ze gaan het zeker aprecieeren (of hoe je dat ook schrijft )dat je hen in de winter enkele keren naar binnen houden maar net zoals iemand anders al had gezecht mag je het niet van binnen naar buiten doen anderzom mag altijd