Een piepklein stukje kan geen kwaad. Denk erom dat een hamster zelf heel klein is, dus denk aan een stukje niet groter dan een eurocent. Maar doe het niet te vaak. Je hamster kan last krijgen van zijn darmen en ziek worden. Er zit namelijk teveel vet en suiker in eierkoek (en de meeste mensensnacks). Verwen hem liever met een stukje groente of fruit of crackertjes/snoepjes speciaal voor hamsters. Ook een kattenbrokje vinden ze heerlijk op zijn tijd, of als je durft...meelwormen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet goed voor de hamster.
Maar voor de mens eigenlijk ook niet ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gaf mijn hamster elke dag wel wat. En mijn hamster die leefde wel 3 jaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eierkoek kan gaan plakken in de wangzak. Met het gevolg dat hij hem niet leeg krijgt. Dan kan het gaan rotten.