Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben opzoek naar een Aquael 11W Econoline lamp. Waar zou ik deze online kunnen kopen?

Dit weekend is de lamp van mijn aquarium kapot gegaan. Ik kan helaas niet alleen de lamp vervangen maar moet ook de starter vervangen. De starter en de lamp zijn ingegoten als één module. Bij mijn aquariumspeciaalzaak kost deze lamp 18,- euro. Weet iemand waar ik deze lamp goedkoper kan vinden, of een andere oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Op markplaats kun je ook kijken je kunt er bieden of er staat al een prijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18 euro is niet duur voor zo'n lamp, ik denk niet dat je snel een goedkopere vind. Ik ken iemand die zei dat ze over het algemeen 5 euro duurder verkocht worden.. en die persoon is vertegenwoordiger in elektronica en licht aan diverse bedrijven.. Dus je kunt marktplaats proberen maar die lampen zijn erg fragiel dus ik geef je niet veel kans..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de bron een link naar een site waar je de lamp kan kopen.
omdat de prijs maar een paar euro scheelt en er bij verzenden verzendkosten bij komen zal je waarschijnlijk overal duurder uit zijn bij het online bestellen.

de prijs van de dierenwinkel is echt niet onredelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding