hoe kan het dat mijn chihuahua een oor laat hangen?

Mijn chihuahua heeft altijd 1 oor recht en 1 oor hangend...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Antwoorden (2)

Als het sinds kort is: gelijk naar de dierenarts, dan heeft hij/zij waarschijnlijk een oorontsteking of iets dergelijks te pakken.
Als het altijd al zo is, dan is het aangeboren en dus een 'foutje' in de aanleg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook een chihuahua die nu 7 maanden oud is en hele grote oren heeft toen die jonger was hingen allebei zijn oren maar terwijl die ouder werd gingen allebei zijn oren steeds meer staan en nu hangen alleen de puntjes nog..
als jou chihuahua nog een pup is groeit zijn kraakbeen in zijn oor nog en komt het waarschijnlijk wel goed..als die al wat ouder is zou ik er toch even laten kijken