Konijnen kunnen tot ongeveer min 20 graden prima buiten vertoeven. Moeder natuur heeft ze een extra dikke wintervacht gegeven en ze zijn aanzienlijk meer gewend dan mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie de eerder gestelde vraag van Stippel:
"Ons konijn is gek op rondrennen door de sneeuw. Moet ik hem tegen zichzelf beschermen?"

http://www.goeievraag.nl/vraag/konijn-gek-rondrennen-sneeuw-zichzelf.115571

Gezien het feit dat haar beestje de sneeuw zelf opzoekt, lijkt het me niet dat ze al te koude pootjes krijgt.

En heb je een konijnenpootje wel eens goed bekeken? Daar zit ook best een leuk stukje vacht op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou je svp een keer een foto van dat span in de sneeuw op GVF kunnen zetten? Ben dol op konijnen, heb die van mij destijds alleen niet al te vaak in de sneeuw laten lopen, omdat ik toen nog angst had dat die er te nat van zou worden... maar als ik jouw verhalen zo lees....
Grappig...dat denk ik niet aangezien ze bontlaarsjes aan hebben...