hoe kan mijn kat door een lucht en waterdichte vuilniszak heen ruiken en op de centimeter nauwkeurig een kippenbotje eruit knagen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Omdat katten heel goed ruiken, en als ze 1 klein gaatje hebben gemaakt daar waar de geur het sterkste is, weten ze precies waar ze verder moeten scheuren om bij dat oh zo lekkere botje te komen (niet goed voor ze wegens splintergevaar, dus altijd een gedoe om ze catproof te verpakken).

Door waterdichte zakken gaat wel de lucht doorheen en met "lucht "bedoel ik de geur.

ja dus, plastic zakken zijn nooit helemaal geurdicht. om diezelfde reden verpak ik die zalige kazen die helaas ruiken als 10 maanden niet gewassen sokken altijd in 3 plastic zakken en DAN NOG weet je als je de koelkast opendoet dat hij er nog ligt.

Een vuilniszak is niet luchtdicht. Een plasticzak bestaat uit minuscule kleine poriën. Is het warmer, dan zullen die poriën groter zijn en zal er meer en makkelijker geuren vanuit komen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100