Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft er iemand ervaring met 'voorhistorische ' diertjes (Triops) als huisdiertjes.?

Ze zouden gedroogd in pakjes verkocht worden en tot leven komen in het water.

Toegevoegd na 1 minuut:
En zijn ze echt zo leuk als beweerd wordt?

Toegevoegd na 1 minuut:
En zijn ze echt zo leuk als beweerd wordt?

Toegevoegd na 1 uur:
Zijn in werkelijkheid we l een stuk kleiner als ze hier lijken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een gave beestjes! Zit gewoon serieus na te denken of ik er wat zal kopen! :-D

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De pakjes die men kan kopen zijn eitjes en het zijn echte dieren. Of je het leuk vind dat ligt aan jezelf.
Hier een website van een Nederlander die zelf Triops als huisdier heeft en de beestjes kweekt.
Het zijn wel bijzondere beesten, volgens wetenschappers bestaan ze al 200 miljoen jaar en zijn ze in die tijd nauwelijks veranderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Volgens mij zijn ze net zo leuk als een goudvis. Ze zien er wat buitenissig uit, maar wat daar nou zo leuk aan is?
Heb er wel wat artikeltjes over gelezen, maar heb er verder geen ervaring mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het ok is nagekeken. Er komt wel wat verzorging bij kijken, maar je hebt den wel iets speciaals in je huis. Hier een site die je misschien een stuk verder brengt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kende zel wel, vanuit de dierenwinkel en large.nl waar ze ze verkopen. Maar heb ze zelf nooit gehad en ken ook niemand die ze heeft gehad.
Ik heb even lopen surfen, Waterwezens is een mooie heldere website!
Grappige beestjes!

Toegevoegd na 3 minuten:
Heb nog wat websites gevonden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding