een lief hondje
Een boomer is geen ras. Dat is een verzamelnaam voor allerlei kleine haarbal hondjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een volwassen kangoeroe mannetje.

Toegevoegd op 25-05-2009 01:17:33
een bowlingbal.

Toegevoegd op 25-05-2009 01:19:31
een apparaat om de zeebodem te bestuderen.

Toegevoegd op 25-05-2009 01:20:49
een soort bever.

Toegevoegd op 25-05-2009 01:23:23
een fictief synthetische levensvorm uit "the bubblegum crises"

Toegevoegd op 25-05-2009 10:25:06
Als hond is het type "Boomer" bekend geworden door de tv serie "here's Boomer" uit begin jaren 80.
http://en.wikipedia.org/wiki/Here's_Boomer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo wordt in de Amerikaanse marine een onderzeeër genoemd die bewapend is met intercontinentale kernraketten.

EDIT: Flauw, ik zie dat de disambiguation pagina van de (engelstalige) wiki een hele waslijst aan verschillende dingen weergeeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
EEn Hondje!!
ze worden niet zo heel groot
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hondje!!! Een kruising tussen 2 rassen die zeer intelligent en leergierig zijn. Een consequente en rustige opvoeding werkt het best bij deze honden. Zowel de welsh corgi als de tibetaanse terrier zijn gezelschapshonden, ze zijn waaks en lief en aanhankelijk en wandelen graag. De grootte van deze kruising zal komen tussen de 30 à 35 cm. In het uiterste geval 40 cm.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in boomers zitten meestal malthezers en/of shi tzu's. ze zijn in ieder geval klein en langharig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een boomer is een heel pluizig hondje maar het is geen speciaal ras.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er was vroeger (dacht zelf de jaren 80) een serie op tv die Boomer heette en dat ging over een hondje. Dat was een schattig pluizig beestje en volgens mij is die serie de aanleiding geweest om alle hondjes die niet raszuiver waren en er een beetje op leken onder de naar boomer-hondje te plaatsen. Omdat veel mensen Boomer kenden wisten ze dan meteen over wat voor hondje het ging. Je hebt het tegenwoordig ook met Whiskas-katten en Ceasar-hondje. Dan weet je eigenlijk ook meteen wat voor diertje dat is. Sommige dingen gaan gewoon (onbedoeld) een eigen leven leiden.