Mijn laptop maakt irritante geluiden, met lichte soort van gekraak ofzo, en dat laadgeluid of waar dat windt uitkomt.

Het is een Elitebook 6930p

Ik heb hem tweedehands gekocht, en er zit ook een duikje op de buitenkant van de klep, is dit erg of niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik denk dat het gekraak je HD is, en dat waar dat wind uit komt is van je CPU koeling. waneer deze flink staat te blazen kan je deze koelribben wel eens schoonmaken.
en hiervoor moet je kap open.

dus ja of het erg is? ik zou het wel doen ( schoonmaken )voordat je CPU doorbrand omdat deze te warm wordt:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies wat ik127 zegt. Daarbij harde tikken door hardeschijf kan betekenen dat de hardeschijf ook zijn laatste uren draait...