Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet er iemand een goedkope externe hardeschijf van minimum 1,5TB

mag hoger de 1,5 terabyte ook hoor ;-), alleen zit ik wat krap in geld en zou graag ook hd kwaliteit erbij hebben, is voor bluray erop te plaatsen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
819
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een externe harde schijf is puur voor de opslag van bestanden. Je kunt niet kiezen voor HD of iets dergelijks. Hier bedoel je dan een Media Player, die je aan je TV aan kunt sluiten. Deze kan wel HD uitzenden, mits er een film op staat met HD kwaliteit. Blu-Ray is dit dus vaak wel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

http://www.ciao-shopping.nl/Toshiba_StorE_Alu_Vaste_schijf_1_5_TB__1235783

zo iets???, gewoon even googele. maar onder de 70 euro zijn ze niet echt te vinden :) dus ja. wat is goedkoop?

Toegevoegd na 5 minuten:
maar HD kwalteid op een hardeschijf?? je kan zelfs HD op een USB stick..als het maar niet de schijfgroote overschrijd..dan past het nietmeer:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de makro of de mediamarkt ik zou op de site kijken in de folder ofzo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms hebben ze bij de Aldi apparatuur in de aanbieding van het merk Medion. Het schijnt nog best een goed merk te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom nu 1,5 Tb, dat maakt het verhoudingsgewijs weer duurder.... Ga gewoon voor 1 Tb en over een paar maanden nog een keer voor 1 Tb. is in verhouding (prijs per Gb) goedkoper. Let wel, bij een HD crash ben je direct 1,5 Tb kwijt en bij 2x 1 Tb is de schade 50% (ja ik kan nog rekenen ook, ik hoop jij ook)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding