Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat betekenen deze velden voor de instellingen van de microfoon, zie afbeelding?

Kan iemand mij daarbij helpen?

Toegevoegd na 56 minuten:
Ik wil voornamelijk de betekenis weten van DC verschuiving annuleren En van onmiddellijke modus.

de betekenis van ruis onderdrukking en de onderdrukking van akoestische echo, is mij wel bekend.

De toepassing is dat ik de microfoon gebruik voor spraakherkenning. Ik wil weten wat ik er nog uit kan halen met de materialen welke ik nog heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ze staan goed, er treedt geen geruis op tijdens het spreken, en een echo hoor je ook niet. Dat bovenste is niet van belang. Lekker zo laten ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat houdt DC verschuiving annulering in?
En wat betekent onmiddellijke modus? De andere twee instellingen kan ik wel begrijpen wat dat betekent.
Het is erg belangrijk voor mij omdat ik het gebruik voor spraakherkenningssoftware. Gisteren merkte ik dat het steeds slechter ging, toen stond nog de DC verschuiving annulering aan. Die heb ik nu even uitgezet, maar ik heb geen idee wat het betekent. Als ik de audio terug luister dan hoor ik heel subtiel kleine volume veranderingen, alsof de versterking continu wordt aangepast.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding