Hoe blokkeer je de site www.partypoker.com in google chrome?

Ik krijg steeds irritante pop-ups, o.a. bij megaupload.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Probeer de instructies op de volgende site eens te volgen:
http://www.recipester.org/Recipe:Block_Website_in_Google_Chrome_39998919

Toegevoegd na 5 minuten:
Ga eerst naar het 'engelse sleutel' icoontje en klik daar op 'Opties'.
Klik nu op het 'geavanceerde opties' tabblad en klik daar op de knop 'Proxyinstellingen wijzigen' (onder het kopje Netwerk).
Klik in het nieuw geopende scherm op de 'Privacy' tab en klik daar weer op de knop 'Websites'.
Voer nu de URL van de website in, in de tekstbalk en klik op de 'blokkeren' knop. Klik nu op 'OK' en sluit alle vorige geopende schermen af.