Mijn PC spelletjes doen het niet meer op windows 7. Help!

spelletjes zoals rollercoaster tycoon 2, barbie als turnkampioene en Legoland doen het niet meer op Windows 7. Bij Legoland moet ik een nieuwe versie van Direct X instaleren, maar via de website van windows wil hij dat ook niet doen. please help me met deze 2 problemen.

Toegevoegd na 13 uur:
ik heb windows Home premium.....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt onder W7 (professional/ultimate) programma's (en spelletjes) in XP mode (virtueel) uitvoeren.
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/support/default.aspx (bijvoorbeeld, andere virtuele clients zijn natuurlijk ook te gebruiken)

Voor nog oudere spellen heb je DOS-Box nodig (dan draaien zelfs oeroude spellen nog/weer). http://www.dosbox.com/comp_list.php?letter=a
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien windows-update even draaien?

Toegevoegd na 20 seconden:
Wat ook wel eens wil werken is opnieuw opstarten of een systeemherstel.