Wat is de juiste CMS?

Hallo,

Ik wil een website maken waarop gebruikers moeten registreren / inloggen en vervolgens bijv. een test moeten maken.

Welke CMS kan ik hiervoor het best gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Het gedeelte waarbij gebruikers kunnen registeren en inloggen is doorgaans niet heel moeilijk en wordt door alle populaire CMS (Wordpress, Joomla, etc.) wel ondersteunt. Het maken van die tests zal lastiger worden. Afhankelijk van wat die test precies moet kunnen zul je uit moeten zoeken welke CMS plugins heeft die kunnen doen wat jij nodig hebt. Daarna kun je bepalen welke CMS/plugins combinatie de beste functionaliteit kan bieden voor wat je nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

joomla is de meest gebruikte en populairste CMS
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan ook Wordpress gebruiken...