Ik kan sinds een paar dagen geen berichten via hotmail verzenden, wel ontvangen. Alle updates zijn geïnstalleerd, maar het blijft mislukken. Help?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik krijg ook geen foutmeldingen o.i.d.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zou eerst mijn browsercache eens leegmaken. Alle cookies en geschiedenis weggooien etc. Je pc ook scannen op malware. (met bijvoorbeeld malwarebytes antimalware) Levert dat niks op, dan doei ik in zo'n geval een complete déinstallatie en herinstallatie van hotmail op mijn pc. EN ik gebruik daar dan ZAPmessenger voor. Alles er af. mail, messenger etc. dan opnieuw installeren. http://www.zdnet.nl/downloads/98776/zapmessenger-1-0-0-0-/ In dit artikel beschrijven ze ook wat Zapmessenger precies doet. Toegevoegd na 1 minuut: Je persoonlijke emoticons en email blijft gewoon staan, maar het programma zelf wordt volledig verwijderd. Eerst via de normale weg, en lukt dat niet dan doet zapmessenger het wat minder zachtaardig :-)) Succes! Toegevoegd na 3 minuten: * nog één ding, je moet wel .NET 2.0 hebben, anders moet je die eerst nog even installeren, voor je zapmessenger gebruikt.

Misschien kun je jouw buren kennis laten maken met Gmail om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Hotmail is een webmaildienst met slechte eigenschappen. Ook is het zo lek als een mandje. Regelmatig krijg diverse spam mails van mensen met hotmail. Zij sturen die spam niet zelf maar dat doen anderen die hun email gekraakt hebben. Dat is namelijk heel eenvoudig bij Hotmail. Gmail kent eigenlijk geen problemen, heeft een enorm grote opslag en een geweldige zoekfunctie. Verder zijn er ook prettige mogelijkheden. Het is in de Nederlandse taal en houdt conversaties automatisch bij elkaar. Probeer het eens, zou ik zeggen en voorkom een hoop ellende die je met Hotmail nog te wachten staat.

Bronnen:
http://mail.google.com/support/bin/topic.p...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100