Weten jullie toevallig of de ACER Aspire ES1-511-C08F een geschikte laptop is voor Photoshop ?

Ik zit te twijfelen tussen twee laptops, de HP Chromebook 14 en de Acer ACER Aspire ES1-511-C08F. De twee meest belangrijke dingen vind ik dat ik foto's kan bewerken en dat hij vlot genoeg is voor studieverslagen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een Chromebook heeft Chrome OS en die Acer heeft Windows 8. Met Chrome OS kun je bepaalde dingen niet offline doen en je kunt geen gewone software zoals Photoshop draaien. Met Windows dus wel. Voor de rest zijn het beide geen laptops waar je zware software zoals Photoshop vlot mee kan gaan draaien. Dan moet je een wat duurder model nemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Meer specs pls
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@LordMustang, die kun je eventueel ook zelf opzoeken. Vraagsteller weet net als 80% van Nederland en België vast niet dat specs specificaties betekent.

Antwoorden (1)

Ik heb gister een soortgelijke vraag beantwoord over de acer laptop, de chromebook draait Chrome OS als besturingsysteem, dit is een op linux gebaseerd systeem en draait dus veel programma's niet, hieronder vallen ook photoshop en eigenlijk het grootste deel van de grafische applicaties voor jou valt deze dus af. Even terug naar de Acer, deze heeft een Intel celeron processor dit is een sterk verouderde processor serie van Intel, mocht je naar een nieuwe laptop zoeken kan je het beste kijken naar een laptop met een processor uit de nieuwere Intel I series deze zijn in alle gevallen sneller dan welke celeron processor dan ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is niet per se een verouderde processor, maar een instapmodel van Intel. Voor de rest een goed antwoord!