Wat betekent dit tekentje op msn?? Zie foto.

Dat was gisteren nog niet zo.
Ik vind echt raar. Ik ook niet meer met die personen chatten. Alleen nog maar een email verzenden en profiel bekijken.

HELP HELP HELP HELP HELP HELP

Toegevoegd na 1 minuut:
(Ik bedoel de icoontjes waar een rode streep door heen gaat)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat betekend dat ze zijn geblokt ....
(meestal doe je zoiets zelf dus, misschien heb je dat per ongeluk gedaan ofzo?)...

Maar goed
-klink op de persoon waar dat tekentje voor staat
-klink op je rechter muisknop
-dan staat er ergens 'ontblok contact'
-klik daarop en dan is het weer goed.

En dan is het probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Groen met streep: Online maar geblokkeerd
Wit met streep: Offline en geblokkeerd
Geen paniek!

Toegevoegd na 57 seconden:
Even unblocken als je weer met diegen wilt praten dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet ze dus even déblokkeren. zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt krakkemik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar degenen die geblokkeerd waren (heb ze nu net alweer gedeblokkeerd) heb ik al heel lang niet meer mee gechat. Dus dit vind ik wel heel raar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ploem, weet je zeker dat niemand jouw wachtwoord weet? Misschien weet iemand het en blokkeert hij die personen, of misschien heb je ze heel lang geleden geblokkeerd. Als het om het eerste gaat, zou ik even mijn wachtwoord veranderen voor de zekerheid.
Dat je die geblokkeerd hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De afbeelding

groen + streep: De gebruiker is online maar die heb je geblokkeerd

grijs/wit: Gebruiker is offline

Grijs/wit + streep: Gebruiker is offline maar heb je geblokkeerd