wat is een goede maar goedkope laptop om de sims 3 met hoge qualiteit te spelen?

Toegevoegd na 4 uur:
ongeveer tot ronde de 700 euro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

naar ik heb gehoord zou de macbook een prima laptop zijn en draait sims 3 ook perfect

Toegevoegd na 3 uur:
kijk eens op de onderstaande link voor meer informatie.
De toshiba ati hd 5165 zou geschikt zijn en de prijs zou 699euro
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beetje te duur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien is het interessant om er de prijs bij te zetten die je maximum wilt uitgeven aan een pc.Ik heef toe dat er goedkopere laptops zijn maar de sims 3 moest ook goed werken en dit was wat ik vond.groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zal ernaar kijken, bedankt

Andere antwoorden (1)

De laptops van HP en Dell zijn het beste, de Mac is nogal ingewikkeld (je kunt er niet alles mee openen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@DealRealy
HP en Dell zijn redelijk goede computers maar de Mac nogal ingewikkeld? Je moet geen dingen verkondigen over computers waar je dus duidelijk geen verstand van hebt.
Verder een prima reactie tot aan de komma. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha, jij kan er echt niet tegen als iemand iets slechts over mac's zegt he. ;)