Misschien is de kabel OF in het modem OF in de computer niet goed ingestoken.
Ik heb dit probleem ook wel eens gehad, reset het modem even.

Lukt dit allemaal niet, neem dan contact op met KPN of wie je ook voor jouw Internet hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf heb ik dit probleem gehad en toen kreeg de kabel niet goed contact met aansluiting in de computer zelf. Het kan zijn dat die vies is, of dat er iets uit zijn verband is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan een probleem zijn met de router, heb ik hier ook gehad (Linksys) , trek te stekker eens uit de stroom, en wacht een minuutje ofzo, dan weer erin. kijk eens of dat helpt, om de zoveel tijd kan het zijn dat je router wel eens 'de weg kwijt is' en je deze moet resetten.

succes ermee, en laat even weten wat het was uiteindelijk

Toegevoegd na 1 minuut:
behalve de router (als je die hebt) geldt hetzelfde ook voor het modem, resetten dus en dan kijken of het helpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke melding krijg je ?
Als je inderdaad de melding krijg de kabel is niet aangesloten dan lijkt me dat inderdaad de kabel los zit
werken die lipjes op de stekkertjes nog goed ?
of meldt de netwerkkaart steeds dat hij opnieuw moet verbinden voor een ip adres ?
ook dat kan komen door de kabel al lijkt het dan alsof hij maar even los schiet en gelijk weer verbindt.
capthavoc
13 jaar geleden
internetstoring?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan zijn dat er een IP adres dubbel wordt gebruikt.
Probeer het eens om je PC te laten inloggen met een vast IP adres, dat wil meestal wel helpen.
Gezien je erg weinig informatie geeft (wat voor besturingssysteem gebruik je, welke provider heb je, wat voor router c.q. modem gebruik je) kan ik niet veel meer voor je betekenen.