Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik de normale instelling van mijn toetsenbord terug?

Normaal brand er rechts boven een groen lichtje voor de kleine letters en als ik op shift of caps lock druk 2 groene lichtjes. Nu heb ik kennelijk per ongeluk links iets ingedrukt toen ik mijn toetsenbord uitklopte om het kruimelvrij te maken. Het groene lichtje voor de kleine letters is nu uit. Als Ik hoofdletters typ met shift blijft het uit maar als ik caps lock indruk gaat dat lichtje wel branden. Hoe krijg ik de oorspronkelijke instelling terug? Heb al vanalles geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Waarschijnlijk stond je 'Scroll Lock' aan. Echter heeft dit in de meeste programma's geen werking.
Excell gebruikt het nog wel, dan kan je nog meer doen met je pijltjestoetsen. In plaats van het verspringen van het veld krijg je met scroll lock dat je document scrollt.

Toegevoegd na 6 uur:
Lampje met een letter = Caps Lock
Lampje met cijfer = Num Lock
Lampje met pijltje = Scroll Lock
Lampje met een F = F-Lock (Functietoetsen)

Wel of niet in combi met een rondje eromheen of slotje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn scroll lock stond en staat altijd uit. Ingeschakeld gaat er een derde groen lampje branden. Onder het lampje dat ik wil dat brandt staat een soort slotje met een 1 erin. Onder het lampje dat aangaat als ik op shift druk voor hoofdletters staat eenzelfde soort slotje met een A erin. Ik heb Windows XP en gebruik IE.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is toch echt de NumLock

Andere antwoorden (1)

probeer control op je toestenbord in te drukken en tegelijk met je muis te scrollen.
het num lock knopje is niet voor kleine letters.

vaak helpt het om de pc te herstarten.
succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing