Welk lettertype leest het prettigst als je muziek lyrics afprint van een artiest zodat je mee kunt volgen?

Welk lettertype leest het prettigst om de lyrics mee te volgen (ik druk het dus af)

- arial
- calibri
- times new roman
- andere?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Arial. ;-)

Toegevoegd na 59 seconden:
Of calibri...
times new roman leest wat moeilijker vind ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
arial is ook mijn eerste gedacht toen ik het uitprintte.
Letters lijken "hoger" en dus duidelijker om te lezen dan bijvoorbeeld Calibri

Andere antwoorden (4)

De Myriad, Futura of Universe, allemaal prettig leesbare fonts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind Verdana het prettigst lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is deels ook afhankelijk van het geïnstalleerde besturingssysteem en/of de geïnstalleerde lettertypes. Best is bij een "klassiek" (but what's in a name) lettertype te blijven.

De enige die deze vraag echt kan beantwoorden ben jij zelf door een aantal testen af te drukken.

Wat voor mij prettig om lezen is, is dat niet noodzakelijk voor jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een lettertype waar de letters breed zijn (dus niet arial narrow) zoals Verdana. Maar nog belangrijker is de lettergrootte.