als je een redelijke printer hebt zal er waarschijnlijk ook z'n knop op zitten om de printkoppen schoon te maken. Ik zou dat eens proberen. Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ander merk papier proberen wil vreemd genoeg nog wel eens helpen.

Tenzij de strepen afkomstig zijn van een lekkende inktpatroon natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt er aan wat voor printer je hebt, maar het meest voor de hand liggend is dat de printer ergens vervuild is, bijvoorbeeld doordat je net bedrukte papier tegen de printerkap aanloopt. Ook kun je eens proberen om je cartridge schoon te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je op hey printer picje klik kun je de printer opdracht geven om de koppen van de printer schoon te maken
13 jaar geleden
Als je een laserprinter hebt, dan is de toner bijna op. Misschien kun je die nog even (voorzichtig) schudden.

Bij een inktjetprinter zijn de koppen vies. Dus zul je die moeten schoonmaken via het programma van de printer, of met een wattenstaafje en pure alcohol. Daarmee kun je ook de loopbanden, rubbers, enz schoonmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De strepen die je ziet, zijn deze steeds het zelfde ?
Zo ja dan kan het zijn dat een drukrol vast zit of stroef draait, een drukrol begeleid je papier door de printer.

Schoonmaken kan ook een heleboel helpen.
Kan ook zijn dat je Cartridge lek is, kijk eens aan de binnenzijde van de printer of hij erg nat is..

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de bijgeleverde software bij mijn printer heb ik ergens de mogelijkheid om op "Printkoppen reinigen" te klikken. Daarna drukt ie weer zonder strepen af.