Even opstarten om te kijken of tie het doet en er een operating system (OS) op zit. Dan onder het apple menu (links boven) kiezen voor "about this mac" en op more info klikken. Dan zie je het complete hardware profiel zodat je weet dat je inderdaad koopt wat het zou moeten zijn in termen van processor, geheugen, dvd chizzles etc. Daar zie je ook de versie van je OS. Je wilt niet met een te oud OS aan de slag gaan omdat veel software dan niet werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat het in elk geval een intel is
capthavoc
13 jaar geleden
Haha, en of die er niet stiekem een keylogger heeft opgezet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let er op dat je een beetje een recente Mac mini koopt. In ieder geval eentje met een Core 2 Duo processor van Intel. Aan een oudere G4 Mac mini heb je niet zoveel meer.
Kijk ook even naar de grafische chip. Op apple-history.com kun je alle Apple computers terug vinden dus ook alle Mac mini uitvoeringen die er tot dusver gemaakt zijn. Kun je precies zien wat de meest recente Mac mini computers aan boord moeten hebben. Als je dat dan even checkt bij de aankoop van een tweedehands Mac mini, weet je zeker dat je een Mac mini koopt waar je wat aan hebt en waar je nog even mee uit de voeten kunt.
Niet alleen op marktplaats staan veel tweedehands Apple computers. Ook op de website www.tweedehandsmac.nl vind je een hoop Mac mini computers.