Waarom is er geen knop voor volgende pagina aan de bovenkant?

Het valt me op dat ik nu iedere keer naar beneden moet scrollen en per pagina moet doorklikken. Zou het niet handiger zijn om bijvoorbeeld voor de laatste 5 pagina's boven knoppen te maken?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (3)

Goede suggestie!
'thumbs up'
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je dan toch bezig bent, noem dan gelijk het aantal pagina's
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vraag en suggestie is doorgespeeld aan de redactie.

Groeten.