Hoe kun je zo'n soort filmpje maken?

Hoe kun je een filmpje maken zoals deze: http://www.youtube.com/watch?v=ZN5PoW7_kdA ?
Hoe doe je zegmaar je eigen gezicht in bijvoorbeeld een appel, of een ander voorwerp?

Toegevoegd na 4 dagen:
Maar dan op Windows Movie Maker, als het kan ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Haha ja, om heel eerlijk te zijn heb ik dit ook zelf willen maken en MET succes! Ik heb een plaatje van een Apple genomen. Ik heb het programma Sony Vegas 9,0 Pro op mijn PC geïnstalleerd en op YouTube naar wat tutorials gezocht. Het is heel erg makkelijk. Je moet je gezicht wel stil houden tijdens het praten en zo min mogelijk bewegen. Succes!

Toegevoegd na 4 dagen:
In windows movie maker is dit bij lange na niet mogelijk. Je hebt zeker wel professionele software nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het makkelijkste is om een groen masker op te doen, op een groen scherm kun je namelijk alles projecteren wat je wilt met speciale programma's. anders moet je echt met bewegende animaties gaan werken, en dan laat je vormen bewegen en niet je eigen gezicht, maar dat doen ze in het filmpje waar je naartoe linkt ook niet. dan maak je dus zeg maar een normaal animatiefilmpje/tekenfilpje

Toegevoegd na 19 seconden:
tekenfilmpje natuurlijk