Waar kan ik een nieuwe HP Black pint cartridge kopen in een winkel ?

HP Deskjet F2180 heb ik als printer

En op de inkt staat 21 HP

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

bijv. Dynabyte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan in bijna iedere computerwinkel en ook bij veel andere winkels zoals de Bruna. Als ze hem niet op voorraad hebben kunnen ze hem vaak bestellen. Computerwinkels weet je vast wel te vinden: Alternate, Dynabyte etc.

Via internet zijn ze vaak wat goedkoper, kijk bijvoorbeeld eens op 123inkt.nl, vandaag voor 22u besteld=morgen binnen. Maar je hebt dan wel ongeveer 5 euro verzendkosten natuurlijk dus het levert pas echt wat op als je er meer dan eentje nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een winkel zoekt, dan zou ik eens bij dynabyte of bij handyman langsgaan.
Of de office-shop bij jouw in de buurt.

Ik zelf koop mijn inkt altijd bij 123inkt.nl. Deze is voor mij het goedkoopst en levert snel.
Eventueel kan je vrienden even vragen of zij ook nog inkt nodig hebben om de verzendkosten te drukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zegt bijna exact hetzelfde als ik heb gezegd...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag gaat over welke winkels. Jij zegt alleen computerwinkels, ik voeg daar de handyman en office winkels aan toe. Maar inderdaad, jij zegt dynabyte en ik ook. Jij zegt 123inkt.nl en ik ook maar vanuit een ander perspectief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ja, des te meer blijkt dat we samen de beste antwoorden geven op GV. Officeshops was ik vergeten ja, plusje van mij.