Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (2)

Hun toetsenborden ben ik erg over te spreken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klikken ze, of geven ze doffe dreuntjes?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen, iets ertussenin. Gewoon een prettige, niet luide aanslag (tenzij ik op dreef ben met typen haha). En ik zweer bij hun ergonomische natural keyboards. Ik mag wel zeggen dat ik m'n vak niet had kunnen uitoefenen zonder hun toetsenborden. (mijn mening over hun hardware is zo ongeveer tegenovergesteld aan die over hun software)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer, ik ben al jaren op zoek naar nieuwe _betaalbare_ toetsenborden die klikken. Maar dan ook zonder numeriek gedeelte. (Je hebt ze wel, van Das Keyboard en er is nog zo'n eentje... Maar die zijn onbetaalbaar.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mja, dat numerieke deel mogen ze er van mij ook wel af laten. Zo vaak gebruik ik dat niet. Maar wat bedoel je precies met "klik"? Moet er dan een duidelijk hoorbare klik zijn, of gaat het om een duidelijk voelbare klik?
Hun marketingstrategie.
Nu ja, daar maken ze natuurlijk ook wel eens fouten. Maar om met zulke slechte software zo gigantisch veel te verdienen, en andere zaken, getuigen van buitengewoon goed hun marketing voor elkaar hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding