Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik app overzetten van mijn PC op mijn Ipod.?

Ik krijg de melding: 'het programma is niet op de Ipod geinstalleerd om dat u er geen bevoegdheid voor hebt.' En dan: 'Klik op Store > Computer machtiging'. Maar als ik dat doe, krijg ik de melding: 'De computer is reeds geautoriseerd'. Wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
673
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is m'n eigen Ipod en m'n eigen PC. Ik heb eerder gewoon muziek van de PC op die Ipod gezet en dat ging moeiteloos. Maar deze app (een gewone, legale app waarmee je Radio 4 kunt beluisteren op je Ipod) lukt niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Zoek in de mappen van iTunes de map SC Info en verwijder deze.
Start daarna je computer opnieuw op en open iTunes en machtig je computer opnieuw.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit antwoord toegepast, en het werkte perfect!

Andere antwoorden (2)

Probeer eens te ‘onmachtigen’, de boel te herstarten, en dan opnieuw te machtigen en daarbij je account gegevens opnieuw in te vullen?
Als 't echt niet lukt, betreft 't waarschijnlijk een (illegaal) kopietje. Mogelijk werkt 't dan nog wel als je de account gegevens gebruikt van die persoon waar je 't van gekopieerd hebt (tenminste als die 't zelf aangeschaft heeft).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank voor je reactie maar helaas... werkt niet. Het is geen illegale kopie, het betreft een gratis app van de officiele radiozender Radio 4.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou nog contact kunnen opnemen met Radio 4.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb ik ook al gedaan. Geen reactie, radiostilte ;-(
Probeer eens de app van je iPod af te gooien, en dan via de iTunes Store op de pc de app opzoeken en dan installeren. Wie weet helpt dat.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding